• بهترین دوربین های کانن برای عکاسی از مدل

    بازدید : 166

    بهترین دوربین های کانن برای عکاسی از مدل


    عکاسی از مدل به منظور تبلیغات در صنعت پوشاک یکی از حرفه های بسیار پول ساز و پر در آمد به شمار می آید . دوربین های مورد استفاده در عکاسی از مدل های تبلیغاتی از ویژگی های خاصی باید برخوردار باشند و در این مطلب به معرفی برخی از بهترین دوربین ها برای عکاسی از مدل های تبلیغاتی می پردازیم .

    نمایندگی کانن


    بهترین انتخاب : Canon EOS-1D X Mark III


    دوربین کانن Canon EOS-1D X Mark III که به زودی رونمایی خواهد شد ؛ یکی از بهترین گزینه ها برای عکاسی از مدل در صنعت پوشاک خواهد بود . در درون بدنه این دوربین از یک سنسور CMOS با فناوری جدید به همراه سیستم اتوفوکوس پیشرفته Dual Pixel AF در حالت عکاسی با نمای زنده ؛ استفاده شده است. این دوربین قادر به عکاسی با 16 فریم بر ثانیه در حالت ویزور و 20 فریم بر ثانیه در حالت نمای زنده می باشد . دو درگاه کارت حافظه CF پر سرعت , دکمه های روشن شونده و نور دار ؛ وای فای ؛ بلوتوث و جی پی اس ، به همراه قدرت فیلمبرداری با کیفیت 4K با پشتیبانی C-Log و RAW از جمله ویژگی های فوق العاده ای هستند که از این دوربین به عنوان پرچمدار جدید کمپانی کانن انتظار خواهیم داشت .

    نمایندگی کانن


    Canon EOS 90D


    دوربین جدید کانن Canon EOS 90D نیز به زودی به عنوان یکی از بهترین دوربین ها در عرصه عکاسی از مدل های تبلیغاتی مطرح خواهد شد . برای این دوربین از یک سنسور 32.5MP CMOS با طراحی کاملا جدید استفاده شده است . اتوفوکوس تشخیص چهره ؛در حالت عکاسی از ویزور یکی از بهترین ویژگی های این دوربین خواهد بود . همچنین سیستم اتوفوکوس Dual Pixel AF در حالت عکاسی با نمای زنده ؛ و قدرت آن در تعقیب حرکت سوژه از جمله امکانات خارق العاده در این دوربین به شمار می آیند . سرعت عکاسی متوالی این دوربین 10 فریم بر ثانیه در حالت ویزور و 7 فریم بر ثانیه در حالت نمای زنده می باشد . بدنه مقاوم در برابر شرایط اقلیمی ؛ درگاه های ورودی هدفون , خروجی میکروفون ؛ USB-C و گزینه های اتصال با وای فای و بلوتوث از جمله ویژگی های پیشرفته در این دوربین خواهند بود .


    نمایندگی کانن

    Canon EOS RP


    دوربین کانن Canon EOS RP نیز یکی از محصولات نسبتا جدید کمپانی کانن به شمار می آید . برای این دوربین از مانت لنز RF  استفاده شده است و در درون بدنه آن یک سنسور 26MP CMOS به همراه پردازنده پر قدرت Digic 8 قرار دارند که امکان پشتیبانی از سیستم اتوفوکوس Dual Pixel AF با پوشش 88% x 100% را فراهم می آورند . بدنه کم حجم و نسبتا سبک ؛ ویزور الکترونیکی با کیفیت 36/2 میلیون نقطه و صفحه ال سی در لمسی کاملا چرخان و درگاه کارت SD با پشتیبانی UHS-II و قابلیت فیلمبرداری 4K/24p و سوکت هدفون و میکروفون از جمله ویژگی های برتر این محصول فول فریم و میرورلس از کمپانی کانن می باشند.

    نمایندگی کانن


    EOS R


    دوربین کانن EOS R اولین محصول فول فریم میرورلس ساخت کانن است که تقریبا از ویژگی های کاملی برای عکاسی از مدل های تبلیغاتی برخوردار می باشد . سنسور رزولوشن بالا 30.3MP CMOS به  همراه اتوفوکوس Dual Pixel AF و دامنه ایزو 100-40000 که از 50-102400 قابل گسترش می باشند ؛ این محصول را به یک گزینه ایده آل برای عکاسی در صنعت مد و پوشاک مبدل می سازد . سرعت عکاسی متوالی 8 فریم بر ثانیه به همراه اتوفوکوس و 5 فریم بر ثانیه با اتوفوکوس متوالی ؛ ویژگی های نسبتا خوبی برای عکاسان تبلیغاتی ارایه می دهند . تعداد 5655 نقطه اتوفوکوس با عملکرد خیره کننده در شرایط کم نور تا -6 ev عملکرد بسیار پر قدرت این دوربین را نمایش می دهند. 


    بدنه کوچک و کم حجم ؛ ویزور الکترونیکی OLED , صفحه ال سی دی 3/2 اینچی با کیفیت 2/1 میلیون نقطه ؛ امکان عکاسی در بسیاری از شرایط را فراهم می آورند . درگاه های خروجی Mini-HDMI و USB-C و سوکت میکروفون 3.5mm از جمله امکاناتی هستند که فیلمبرداری با این دوربین را نیز به امری لذتبخش مبدل می سازند . قابلیت فیلمبرداری 4K UHD تا 29.97 fps با استفاده از حالت فشرده سازی ALL-I  یا IBP در این دوربین موجود می باشند . همچنین فیلمبرداری 60p با کیفیت full HD با استفاده از این دوربین امکان پذیر می گردد .

    نمایندگی کانن


    EOS 5D Mark IV


    اکنون سه سال از تولید دوربین کانن EOS 5D Mark IV می گذرد ولی با این وجود ؛ این محصول هنوز هم در بین بهترین گزینه ها برای عکاسی در صنعت مد و پوشاک قرار می گیرد . سنسور 30MP CMOS و پردازشگر DIGIC 6+ به همراه سیستم اتوفوکوس Dual Pixel AF و قدرت فیلمبرداری با کیفیت 4K به همراه ضریب کراپ از جمله ویژگی های برتر این محصول پیشرفته در رده دوربین های سری 5D کانن می باشند .


    دامنه حساسیت ایزو 50-102400 و قدرت اتوفوکوس تشخیص چهره در حالت نمای زنده و در طول زمان فیلمبرداری ؛ از جمله ویژگی هایی بوده اند که برتری محسوسی به این محصول در برابر سایر رقبای آن می داده است . سیستم اتوفوکوس 61 نقطه ای که 41 نقطه آن از نوع کراس می باشند ؛ در حالت عمودی ؛ پوشش تقریبا کاملی را برای این دوربین به وجود می آورند .

    نمایندگی کانن


    6D Mark II


    دوربین کانن 6D Mark II یک دوربین فول فریم سطح مبتدی است و برای علاقمندان به ورود به دنیای عکاسی حرفه ای در صنعت مد و پوشاک که در ابتدای راه خود قرار دارند ؛ استفاده از این دوربین توصیه می شود . این دوربین دارای یک سنسور 26.2MP CMOS  به همراه پردازشگر DIGIC 7 است . سیستم اتوفوکوس Dual Pixel AF نیز در هر دو حالت عکاسی با ویزور و یا نمای زنده ؛  از قدرت واکنش کافی برخوردار است .  سرعت عکاسی متوالی این دوربین 6/5  فریم بر ثانیه است و دامنه ایزو آن در بالاترین حالت به 40000 می رسد .


    صفحه ال سی دی 3 اینیچی کاملا چرخان ؛ بدنه مقاوم در برابر شرایط اقلیمی و رطوبت به همراه قدرت فیلمبرداری با کیفیت 1080/60p از جمله ویژگی هایی هستند که برای علاقمندان به ورود به دنیای عکاسی حرفه ای؛ کافی به نظر می رسند . در این دوربین نیز امکان اتصال از طریق وای فای و بلوتوث و NFC وجود دارد .


    منبع : نمایندگی کانن ایران


    برچسب‌ها :


    دیدگاه شما

    دیدگاه ها

      - هنوز دیدگاهی ثبت نشده است -